tisdag 9 april 2013

I love my Vespa

Här kommer ett kort jag gjort med en ny favorit i stämpelsamlingen.
Motiv från Whiff of Joy och härliga papper från Fancy Pants.
Härligt motiv från Whiff of Joy; I Love my Vespa. Färglagt med Distressmarkers på Canson Montval 200g akvarellpapper. Här syns även lite av det glitter jag målat på vissa detaljer i motivet.
Runtom motivet har jag stämplat med stjärnor från Magnolia.
Jag ÄLSKAR vimplar! :) Här ses även Grattis-stämpel från Magnolia.
I mitten på varje blomma sitter pärlor från Whiff of Joy och en bling-sten från Nellie Snellen har fått plats på vespans framlykta.
En väldigt enkel insida, med mycket plats att skriva.
Baksida med remsor av det mönsterpapper som användes på framsidan, för att få ett ordentligt sammanhängande "tema".
Jag gillar verkligen den här Limited Edition-stämpeln från Magnolia.
Materiallista
Stämplar
Whiff of Joy - I Love my Vespa
Magnolia - Shooting stars border
Magnolia - Grattis
Magnolia - Limited Edition
Papper
Övrigt
Whiff of Joy - Pärlor

Tack för att ni tittade in!
. : Anette : .

Inga kommentarer: