tisdag 5 februari 2013

Välkomna ny Gäst DT - Kicki

Välkomna en ny Gäst DT till mitt DT-team. Hon kommer vara med oss några månadet framåt och jag lovar att hon kommer stå för mycket inspiration här i bloggen :). Här hittar ni Kicki's blogg.
Här kommer en liten presentation från Kicki själv:

Hej jag heter Kristina men kallas Kicki och har fått den stora äran att vara
"Gäst DT" hos Mikaelas Scrap In.
Detta är mitt första DT-uppdrag och jag är mycket glad & tacksam över att få detta fina förtroendet.
Min stora hobby är Scrapbooking och jag älskar att göra kort men även LO och ett och annat alter tex småaskar,tändsticksaskar görs allt ibland oxå. Min stil är lite romantisk med spets,rosor och gärna mycket utstansat och jag ÄLSKAR Magnolias stämplar & dies. Gör mer än gärna rosa kort  =)
Lite om mig själv. Jag fyller 47:år till hösten. Är mamma till 2 barn en son på 22:år och en dotter som är 10:år. Har jobbat inom sjukvården i 29:år. Men är nu sedan ett år tillbaka sjukskriven pga.hjärtsjukdom
Hoppas ni gillar min "stil" och får idèer och inspiration.
Många Kramar Kicki <3

3 kommentarer:

Milo sa...

Varmt välkommen Kicki!! =)
Ska bli skoj att se dina alster här inne! =)
Puss å kram ♥

Linaannaemilia sa...

Välkommen Kicki. Alltid roligt med ny inspiration.....och rosa med Magnolia kan nog aldrig bli fel ;)

Anna Lilja sa...

Välkommen Kicki! Så roligt att du är här och delar med dig av dina vackra kreationer! :)

Kram