torsdag 21 februari 2013

Pyret

I lördags var jag hos en vän å scrappade lite, blev hela tre olika layouter och här kommer en av dem.
Det är på min brors bäbis som ska komma fram ur min svägerskas mage i juli.

Nu har jag kommit igång att använda min Cuttlebug igen så nu blev det flera olika diesformer på layouten

Hörnet är med i Corner die set från Whimsy Stamps, allt utstansat är fastsatt med ett lim från Dovecraft

En fin stooor swirl från Cheery Lynn, perfekt till layouter

och änglavingar såklart, för så är det väl att det är en liten ängel i magen. Bakom dem ser man Magnolias mönsterpapper Rose romance

På bilden är Pyret bara 16cm lång och väger 104g


Å så måste jag bara tipsa om ett nytt lim som Mikaela har fått hem från Dovecraft, blir helt genomskinligt, torkar jättesnabbt och flödar på bra. Så kläm inte för hårt på flaskan, för då kommer det i en rasande fart.

Dies:
Cheery Lynn - Mega flourish two
Whimsy stamps - Corner die set
Magnolia - Cute wings

Papper:
Magnolia

Övrigt:
Dovecraft - Ultimate craft glue


Massa kärlek till er alla
         Lina


1 kommentar:

Kicki sa...

Grattis faster till en fin LO och till det lilla miraklet! :)

Kram Kicki