måndag 13 september 2010

Mer inspirations kort med Kraftin' Kimmie Pinuppor

Jag tror både jag och mina DT-tjejer blev blixtförälskade i nya Kraftin' Kimmie stämplarna :) här kommer mer inspiration. Först ut DT Lina med två olika kort:
Samantha
Här har Lina använt sig av papper och sammets rub-ons från Laura Ashley. Pappret har en härlig glitterdekor och rub-onsen är riktigt lyxiga med sammetsflock.
Betty
På detta kort har Lina använt sig av papper med sammetsdekor från Laura Ashley - detta mönster från Love Song kollektionen. Är inte Betty tuff som rödhårig? :)
Raychel
Jag har använt mig av samma papper som Lina tidigare och rub-ons som istället för Linas bruna här är gul/creme färgade. Provade på en ny kortvikning - hittade beskrivningen här Sakkalo
Stämplarna hittar ni i Webbutiken
och papper och rub-ons på Mina Traderasidor

Välkomna!

1 kommentar:

Pysselfröken sa...

Hej!
Hittade dig på tradera. Har du butik också. Jag bor i Filipstad och är i Karlskoga ibland. Här fanns många fina kort med söta stämplar. Ha det bra. kram