lördag 13 mars 2010

Tradera fynd!

Efter ytterligare lite rensning i scrapbook samlingen lägger jag nu ut stora scrapbooking paket med papper, dekorationer, pennor och stämplar mm. 4st paket är utlagda med utrop 1:-. Man måste ju göra lite plats för nyheter :).

Pappret som jag tidigare hade enbart på fast pris finns nu både på auktion och köp nu. My Minds Eye och Paper Studio - antingen 15x15 eller 30x30.

Sen går de sista House Mouse stämplarna nu också på auktion och köp nu - skynda in och kolla för de är de absolut sista för denna omgång. Fiskemotivet finns en extra av som jag lägger upp igen om den blir såld.

2 kommentarer:

Anette sa...

Om det ändå vore så väl, att jag somnade före honom. Men då får jag gå o lägga mig kl 19 typ. Jag är tyvärr en sån som ligger och vrider o vänder på mig ett tag innan jag somnar, medan Erik knappt hinner ner med huvudet till kudden innan han sover ;o)
Sen går erik o lägger sig tidigt också, den slöfocken. Om han rä vaken när klockan är så "sent" som 21, ja då är det för att det är nåt speciellt...

Bitter? Jag? Inte då! ;o) *fniss*

Janiel/ janny sa...

Hello, I wanted to stop by and thank you for joining my blog candy!!
hugs, Janiel