onsdag 20 januari 2010

Nu kommer ett avslöjande....Trumvirvel tack!

Nu ska jag äntligen introducera första delen av det projekt jag hållit på och jobbat med på sistone.

I dessa tider med en otrygg arbetsmarknad kan man inte alltid vara så säker på att det jobb man har varar för evigt - vilket jag har haft oturen att erfara. Det kan också betyda nya utmaningar och idéer. Min idé är en webshop med de roligaste varorna som finns. Och vilka varor kan det vara? Jo - Scrapbook varor förstås :). I första hand Stämplar av alla de slag eftersom mitt pysselhjärta klappar hårdast för det just nu.

Jag testar marknaden på Tradera i första hand för att se om det är möjligt att göra detta till en verksamhet. Jag kommer bara att erbjuda stämplarna till fasta priser vilket jag tycker är bra för då kan man handla direkt när man hittar det man vill ha. Dessutom slipper man vakta auktioner och "minutstrida" med risk att ändå gå miste om stämpeln man bjöd på. Eller så trissas priserna upp till det ofattbara! Hos mig handlar du kvalité stämplar till fasta bra priser!

Nyfiken på vilka stämplar som finns?

Idag har jag lagt upp de första stämplarna och de kommer från Alota Rubber Stamps. Jag har några av varje motiv så hittar ni en stämpel som är avslutad så håll utkik - jag lägger upp en ny så fort jag ser att en blivit såld.



Nedan kommer några exempel på vad du kan hitta där. Välkomna in att handla!





Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om stämplarna, priserna eller annat ni kommer på. Mera nyheter kommer inom kort :)!

1 kommentar:

Anette sa...

Fint Mikaela, vi anade just att det var något sådant ;o)

Måste säga att jag blev lite småförälskad i den där Molly Moo-kossan. Söt som tusan!


Kram